trött i (på?!) branäsland..

Man kan inte vara på topp alltid sägs det.. Och det är ju bara så sant. Idag vill jag inget alls. Är trött på allt. Är trött på människorna här, på atmosfären och på snön. Jag trodde det skulle hjälpa med en roadtrip igår men det gjorde det tydligen inte.. Jag menar inte att jag inte tycker om folket här, det gör jag, i alla fall de flesta. Och visst det är kul med snö och skidåkning. Men just nu är jag trött på det.. Det känns verkligen som att jag behöver åka hem i några dagar. Ta ett break härifrån. Can't wait.. Jobbar non stop nu tills jag åker hem känns det som. Och när jag väl är hemma blir det intensivt.. Men gud så kul det ska bli :) Saknar er där hemma <3

Nu tänkte jag mest lägga upp lite bilder som jag tagit de senaste veckorna. Min mobilkamera är inte den bästa och funkar bara när den själv vill.. Skumt.. Men här är några i alla fall :)


14/1 - Personalmat - vegitarisk. Kocken tycker att han är ganska rolig. Vegitarisk blir veg som blir vägg som blir wall..


17/1 - Snowboardåkning med Emma och Louise :)


21/1 - Massa snö! :)


21/1 - Skidåkning med Emma :)


21/1 - Lisa ramlade av liften, så hon gick upp. GICK. För Björnliften. Inte alls brant. Neejdå. Haha :P


26/1 - Skidåkning med Matilda.


26/1 - Utsikten :) Precis till vänster om den högsta trädtoppen bor jag :)


26/1 - Snö :)


27/1 - Matshopping i Charlottenberg, yes ni ser rätt. Frosties och Coco Pops - vi är vuxna ;P


27/1 - Emma var glad :)


27/1 - Gillar mina nya underkläder :) Handlade en massa annat också. Men det har jag inte fotat..

Nu ska jag steka pannkakor, äta nu och till lunch imorgon. Sen blir det sova.. Är helt dödstrött..

Ta hand om er :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

men vännen! det låter inte bra!

hoppas det känns bättre när du varit hemma. då har du klarat hälften iaf :D

puss å kram

2009-01-28 @ 22:57:35
Postat av: Denise

har ingen aning om namnet kom med på den förra kommentaren... men det va ja som skrev den iaf ^^

Postat av: Emilia

jag saknar dig!!!!!!!

2009-01-29 @ 11:18:28
URL: http://skoberoende.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback