snö, sjukt mycket snö..

Nu har snön kommit tillbaka. I massor.. Jag tror att det har snöat minst 2 och ½ dm på två dygn. Och det är ganska mycket måste jag säga. Idag körde jag till exempel inte till jobb utan tog gondolen och skidorna dit. Det kändes bättre så, jag slapp ju köra upp för berget med bilen. Och det är jag ganska glad för, det var många gäster som körde i diket med sina bilar idag. Sen var det dessutom grymt skönt att åka ned i en nypistad härlig backe. En perfekt start på dagen.. :) Kände mig inte så sugen på att jobba efter det dock, men man var ju så illa tvungen..
Gammal bild men ska ta nya imorgon.. Massa snö som sagt :)



Hade en trevlig lunch med Lina idag, inlåsta i repan :P och pratade både med Edina och Emilia på telefon :)
Efter jobb så åkte jag lite skidor, och av en slump så hittade jag Frida i backen. Eller hon hittade mig, tydligen kände hon igen min jacka :P Så då bestämde vi oss för att ta gondolen ner och dricka varmchoklad. Så det gjorde vi, och Sara joinade. Sen kom även Maria. Men det har blåst idag, något extremt. Och snöat konstant. Och varit disigt.. Så visst, ganska bra skidåkar väder om man bortser från att det blåste så mycket.. Och att man fick snö i ögonen, och att det var massa dimma.. Haha, vad jobbig jag blev nu. Men jag är trött. Det är väl därför jag är lite pessimistisk. Känns som att jag skulle kunna somna vilket sekund som helst.. Så det ska bli skönt att sova sen, har en lång ledig dag imorgon med bland annat "shopping" i Sysslebäck och skidåkning. Sen måste jag dammsuga också. Yay.

Nu blir det Top Model och mangosorbet. Väldigt gott.
Som sagt, det lär bli en bättre update imorgon, förhoppningsvis med lite nya bilder :)
Ta hand om er.

- Det känns skönt att veta att du är på bättringsvägen pappa. Jag har oroat mig extremt mycket. Och oroar mig än.. Tack till mamma och Anton som håller mig uppdaterad. Och till Sara som besökte i mitt ställe.. Älskar er alla fyra. Och tänker på dig pappa. Hela tiden. Hoppas du får komma hem snart.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback