ensam hemma..

Ikväll är jag ensam i lägenheten, i hela huset faktiskt. Frida och Emma är i Slättne på fest och Elionore är hemma hos sin sambo över helgen och är tillbaka på tisdag :) Det känns ganska skönt att vara själv faktiskt, absolut inget mot de övriga som bor här, men ibland vill man bara vara själv. Det vill väl alla?
Så här sitter jag framför Let's Dance i mjukiskläder och glasögon och bara softar, riktigt härligt faktiskt.. :) Har nyss vispat ihop lite chokladpuddig och ska äta det med persikor sen, gott :)
Okej, lite "viktigt info" för er där hemma:
- Jag kommer hem till Skåne på kvällen onsdagen den 18 februari och är hemma tills söndagen den 22:a :) Det blir nog nice tror jag, så nu hoppas jag att någon där hemma faktiskt har saknat mig lite och vill träffas och ta en fika eller något :) Jag ska dessutom boka in en tid till frisören den 19/2 för att färga och klippa lite, vågar inte riktigt gå till frisören här uppe om jag ska vara ärlig.. Känner mig ju mest bekväm med min "riktiga" frisör där hemma :P Sen blir det nog en del shopping när jag är hemma, man kan ju knappt shoppa här, och så ska jag ha massa kvalitets tid med min älskade familj.. Men där emellan ska jag även försöka träffa så många vänner som möjligt, så som sagt, hör av er om ni vill ses ;)

Det här blev ett ganska konstigt inlägg. Jag är allmänt trött och förvirrad idag, har sovit bort nästan hela dagen, är helt slut i kropp och huvud, tror jag sover dåligt på nätterna.. Men det är lite mycket just nu, mycket som jag inte känner mig bekväm i att skriva här..

Nu blir det film och chokladpudding, sen ska jag sova, imorgon blir det skidåkning med Emma, aldrig fel :)

Ta hand om er :)

- Pappa, bli frisk snart, jag är så orolig för dig. Jag hoppas de snart kommer fram till vad det är som är fel på dig och att du får komma hem.. Tänker på dig och mamma och Anton hela tiden. Jag älskar er.

Kommentarer
Postat av: Apollo-Caroline=)

Hallå dær Elin! Nu har jag hittat din blogg också=) Hur lever livet nuførtiden? Din årskrønika var lite bættre timad med året=)

Vad ær de før skidanlæggning du ær på? Hur fick du det jobbet? Det blev ingen apollokarriær?

Kul att høra ifrån dig.. Kram kram

2009-01-17 @ 16:24:40
Postat av: Emilia

Jag saknar dig med!! Jag hoppas verkligen att din pappa blir bra! Han är en så otroligt underbar person! KRAM!!

Postat av: Anonym

han säger att det är ord som man kna ha användning för på skidsemestern ;) Ja du, nu hade jag hoppats på!

2009-01-19 @ 22:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback