back in Branäsland..

Efter några helt underbara dagar i Kläppen är jag nu tillbaka i Branäs. Kom hem vid 13-tiden igår och fick inte jobba på grund av att jag mådde så dåligt.. Så då sov jag en massa istället. Och igår kväll  umgicks jag lite med grannarna. Mådde mycket bättre på kvällen. Men chefen bad mig stanna hemma idag med så det blir väl jobb imorgon igen antar jag :) Men jag gnäller inte, det är inte fel att vara hemma ibland, speciellt inte om man mår illa och kräks..
Men Kläppen då, jo det var som sagt underbart. Skönt att komma iväg lite, träffa familjen och åka skidor. Oturligt nog så var pappa mest sjuk när jag var där, hade ju önskat att man kunde umgåts med honom mer, men men.. Överlag var det mycket trevligt måste jag säga :) Umgicks ju med mamma mycket, och Anton ibland. Men så mysigt att äta "hemlagad" mat och ta en fika i toppstugan, afterski, spel och singstar och att bara vara :)
- Men måste faktiskt säga att det kändes lite konstigt.. Som om man var en besökare i sin egen familj. Som att man inte riktigt passade in längre.. Och jag har ändå bara vara borta i 6 veckor.. Skum känsla måste jag säga.. Visste tex inte att pappa varit sjuk i en hel månad, att Anton ska mönstra snart och att han ska på landslagsläger i Stockholm.. Men hur som helst var det kul att träffa alla.
Tack så mycket för de härliga dagarna, älskar er familjen :)


Kläppens mysiga toppstuga, med världens utsikt :)



Och till något helt annat.. Sitter just nu och planerar inför "Saras födelsedags-present-resa", jättekul att planera men mycket att tänka på. Det lutar åt första eller andra helgen i maj, är inte helt säker på vilken helg det blir än, men båda är ett alternativ :) Alla planer är spikade, nu ska jag bara parera in en bra tid också.. Längtar tills dess, tills maj och allt är normalt igen.. Inte för att jag gnäller nu, absolut inte, trivs här också, men saknar alla hemifrån, speciellt Sara.. :)

Nu ska jag fixa lite här, sen kommer grannarna på lunch vid halv ett - yay ;P

Ta hand om er :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Sluta, nu gör du mig jätte nyfiken. Ååh, okej.. jag ska "bara"hålla ut till maj.. haha ååh! Men det ska bli otroligt roligt!! Saknar dig med min ängel!!



Postat av: Sara

Det var trevligt att se dig :) det var ju ett tag sen sist :/ hoppas du mår bättre nu. :)

2009-01-11 @ 22:15:47
URL: http://svenssonsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback