SuperBowl XLIII

Matchen som sändes i natt vanns av Pittsburgh Steelers och lär ha varit en spännande match som avgjordes i de sista sekunderna. Men vad vet jag, jag sov. Hela matchen. Typiskt mig, men vi har inte ens kanalen/kanalerna som matchen sändes på.. Och så var jag trött..
Men så här i efterhand så känns det lite dåligt av mig faktiskt. Fast pappa har spelat in det till mig där hemma så jag får titta på det när jag kommer hem till Skåne :) Hur som helst så verkar det ha varit en bra match så vitt jag förstått :)

Pittsburgh Steelers - Arizona Cardinals
   27 - 23





Nu blir det tv och frukost för min del. Senare idag ska jag hämta upp Denise så ska vi åka och handla och så ska det städas här hemma. Fy fan vad det ser ut rent ut sagt.. Ska dessutom rensa gaderoben.. Okul, men ett ont måste.. :P
Och ute lyser solen gaalet mycket, perfekt skidåkardag men jag ska hålla mig inomhus.. Ironi i det faktiskt.

Hoppas solen lyser i Skåne med :)
Ta hand om er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback