bilder.. :)

Om min dator bara vill som jag så kommer det nu lite bilder.. :)
För övrigt så har det varit Branäs Brännet idag, jag, Emma och Kikki var där och hejade på deltagarna redan vid första start strax efter 9. Sen satt vi på uteserveringen i flera timmar. Jag blev lite bränd i pannan, men men, sånt som händer.. Har inte ont eller något, men ser lite röd ut :P
När jag kom hem vid halv tre så la jag mig i solen på altanen, helt underbart skööönt :D

Nu till bilderna då :)


4/3: Elionor slog kullerbyttor (stavning?!) nedför backen i snön.. :)


4/4: Schteeekar dag på uteserveringen


4/4: Anton och Marcus schteeeker duktigt ;P


4/4: Väärldens bästa bror :)


4/4: Schteek på vår altan


4/4: Ööl och schteek på altanen



4/4: Drinkar på Brant's :)


5/4: Anton och Marcus var VIP när de besökte Branäs. Receptionens VIP ;P


5/4: Anton bär Marcus eftersom har inte riktigt förstod att man behövde skor för att komma över leran.. :P


5/4: En strumpa flög iväg och det fixar man såhär.. Teamwöörk ;P


5/4: Schtekarna.. :P


5/4: Anton skottar undan snö från altanen :)


5/4: Eller han skyfflade undan snön snarare.. Men hur som helst så är jag tacksam :)


5/4: Marcus kastar snöbollar på det "rykande" trädet. Och så hade boysen tävling om vem som kastade längst..
Detta är sista bilden från den helgen men tack för en helt fantastisk helg :D
Det var kul att ni kom och hälsade på. Att vi åkte skidor, fikade på toppstugan, schtekte på uteserveringen, åt middag på Brant's och provade nästintill hela drinklistan. Att vi åkte ännu mer skidor, solade lite till, spelade Buzz och lagade spagetti och köttfärssås :D - Ni är guld värda ska ni veta <3



Fler bilder..

6/4: Middag på Ladan med hela jobbgänget. På bilden är mina chefer som fick "avskedsblommor" av oss :)


10/4: Årets första grillning, riiiktigt gott blev det :)


11/4: Branäs Brännet i SkiCross banan. Det var riktigt dimmigt i början på dagen..


11/4: Anna-Karin (tv) var dagens speaker men hade väldiga problem med att få ljudet att fungera..
Här vid mållinjen. Min chef, Jessica, sitter bakom bannern, och Adam till höger om henne.


11/4: Vädret sprack upp och det blev en riiiktigt fin dag. Med afterski, sol och segelflygare..


11/4: Schtekar Emma :D


11/4: Dagens gulligaste :D Matilda gav mig ett choklad idag när jag var inne i repan. På lappen stod det "Till Elin. Tack för panodil 9/4". Helt underbart gulligt eftersom det kom in en gäst här om dagen och frågade om vi hade panodil att sälja, vilket vi inte hade.. Men det slog mig att jag hade i min väska. Så jag erbjöd henne 8 st, hon tog emot 4 st och hon ville betala för dem, men jag ville inte ha några pengar. Så idag hade hon lämnat en rulle med Geishachoklad till mig :) Jättesnällt tyckte jag.. :)


Nu ska jag äta lite, duscha och så, sen blir det väl Brant's ikväll.. Är inte så pepp, men det får väl gå :P

Ta hand om er och Glad Påsk :)

Kommentarer
Postat av: sara

det verkar ha varit en bra helg när marcus o anton var där :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback