wöörk.

Snart är det off to wörk för min del, känner noll inspiration för det idag kan jag lugnt säga.. Har precis vilat en massa och innan dess träffade jag söte Bibbi. Vi var nog ungefär lika trötta hon och jag. Normalt så pratar vi jättemycket om allt möjligt när vi ses men idag så tittade vi mest på tv och sa inte så mycket. Kändes lite konstigt :P Men man måste ju inte vara pratsugen alltid, vi skyller på vädret?

Upplysning till alla mina vänner  (+familj och släkt..) - Den lördagen den 22 november är det "avskedsfest" för mig hemma hos min familj, så boka in det datumet redan nu så ni inte blir dubbelbokade, jag vill givetvis att alla som kan och vill kommer så jag kan säga hej då ordentligt till alla. Okej att jag bara ska vara borta i fem månader, men jag vill ändå få säga hej då :)



"Temat" på festen kommer vara JUL eftersom jag inte kommer fira jul hemma i år, så det blir väl lite glögg och pepparkakor och julinspirerad mat, kanske lite julklappar och tomteluvor också? Det blir ju vad man gör det till :)
Men jag hoppas som sagt att så många som möjligt kan komma, det är ganska långt fram i tiden, två månader, så en mer ordentlig inbjudan kommer senare :)





Nej nu ska jag käka lite och sen bege mig till jobb - wieho, not.
Vill bara sova.. Imorgon blir det städning och träning, det känns kul, så får väl hoppas att tiden går fort ikväll så det blir tisdag snabbt.

you know you love me,
xoxo


elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback