million dollar baby ;)

Nej, jag menar inte filmen, jag syftar på något helt annat nämligen  m i g s j ä l v  :)
Hur egoistiskt är kanske inte det nu då? Mja ganska så antar jag, men jag har ingen som helst plan på att ta åt mig av äran själv så här kommer förklaringen:
Som jag skrev i mitt förra inlägg så fick jag fantastiskt mycket hjälp på Matas, och mycket tack vare dessa produkter jag köpte så känner jag mig verkligen som "a million dollars" ;P Jag vet att det låter grymt ytligt, men det får man väl vara ibland, ytlig alltså.. :)

Hur som helst så vill jag snabbt bara tipsa om dessa underbara produkter som jag fick tips om/använder:

    

 

CLINIQUE - Deras kända 3-steg. Liquid facial soap, clarifying lotion och dramatically different moisturizing lotion. Rengöring, ansiktsvatten och en lotion som funkar som både dag och nattcreme.
KANEBO SENSAI - Smoothing Water Makeup Base är en produkt som ser ut som rent vatten och har konsistens av en fyllig lotion. Tas efter dagcremen och innan concealer och foundation. Gör huden silkeslen.
KANEBO SENSAI - Concealer Brush Type. En ljus concealer som täcker bra och ger ett jämt resultat.
CLINIQUE - Pore minimizer instant perfector. Minskar de stora synliga porerna och gör huden len.

Det känns kanske löjligt att skriva om det här i bloggen, men jag är så sjukt nöjd med dessa produkter att jag kände mig tvungen att dela med mig till övriga världen :P De är ganska dyra, men de är dryga och bra, väldigt bra. De funkar på mig i alla fall :) Vanligtvis så brukar jag inte känna mig helt bekväm i att gå utan smink om jag ska göra något speciellt eller så, jag använder oftast foundation, lite puder, mascara och eyeliner. Men nu kan jag känna mig säker helt utan smink, oavsett vad jag ska göra, och det känns kanon :)



Jag har ju inte diskuterat världsproblem i bloggen idag direkt, men hur ofta gör man det egentligen? ;P
Nej nu ska jag återgå till ett av mina favoritprogram, CSI på Kanal 5, hur bra som helst ju. Efter det blir det sängen för min del.



Har jag förresten sagt att jag ÄLSKAR HÖSTEN? ;P
- Alla färger i naturen, höstshopping, filmer och böcker, me loove.
Imorgon blir det shopping med Sara och sen till stallet, sen wöörk. En kanon dag helt enkelt :)





you know you love me,
xoxo


elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback