längtar efter snö!

Idag är ingen bra dag, helt ärligt mår jag jättedåligt. Har 38,5 i feber (ok, det kanske inte är världshögt, men jag har vanligtvis en låg kroppstemperatur så stundtals känns det som att hjärnan kokar...!) och orkar nästan inte göra något alls.. Därmed ställer jag in träningen, tyvärr, och får väl spendera dagen på soffan så man är fit for fight ikväll på jobb.

Jag har funderat mycket kring det här med att dra iväg och jobba i fem månader, ena stunden är jag överlycklig och nästa känner jag mig som världens egoist som bara ska dra så.. Det kommer nog kännas konstigt att inte vara hemma alls på så lång tid. Men man kanske får någon helg ledigt och kan åka hem och hälsa på? Vem vet.. :P
Jag är iaf glad att jag ska iväg, och det är nog bra att få göra detta, detta som jag verkligen verkligen vill. Lite ego-boost.. För det är jag väl värd?



Längtar efter snö och skidåkning.. Har seriösa planer på att utveckla mina snowboardkunskaper i vinter också. Riktigt nice :) Jag tror att det kommer bli den bästa vintern någonsin, jag hoppas verkligen det :D

Har funderat på det jag skrev i mitt förra blogginlägg, om höst och vinter osv, och jag har kommit fram till att detta är mina absoluta förväntningar, hösten 2oo8:
Lite verklighetsflykt, regn på rutan, varm choklad, soppor, höstäpplen - äpplepaj med vaniljsås, 
böcker, filmer, bio, mysiga stickade kläder, börja använda vantar och mössor,
intressanta möten med människor, eventuellt en liten romans bland höstlöven
och gärna en föraning om att jag gjort rätt val inför vintern
- har säkert fler förväntningar, men detta kom jag fram till just nu..

Nu ska jag hämta in posten, sen blir det soffan med en varm skön filt och en kopp te. Me like. Ibland kan man mysa till det även om man är sjuk.. :)

you know you love me,
xoxo


elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback