jag behöver dig .

Ibland så förstår jag mig inte på mig själv. Just nu är det så.
Vad får mig att tro att jag klarar mig själv? Varför skulle jag vara starkare än andra? Varför tror jag att det är lika bra att bara vara själv? Jag fattar inte..

Jag vill gärna tro att jag är stark själv, och i många - eller de flesta, lägen så är jag det. Men sen slår det tillbaka. Världens bakslag som får mig att tvivla på allt.
Jag känner inte igen mig själv just nu, och det är jobbigt.. Riktigt jobbigt.

Men jag antar att man inte kan vara "on top of the world" alltid..
Ensam är stark, eller hur är det man säger..?
Så är det kanske ibland, men inte hela tiden.



You're a part of everything I do
You're on my heart just like a tattoo



Dags att göra sig redo för middag nu då.
Förhoppningsvis blir det en trevlig kväll trots alla mina konstiga tankar..

you know you love me,
xoxo


elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback