imorgon gäller det :)

Imorgon är det dags för roadtrip till Örebro med Sara. Väl där uppe ska jag på intervju inför att jobba i Kläppen i vinter och sen bär det av hemåt direkt igen.. Så med andra ord kör vi 42 mil för att jag ska gå på en intervju som varar ca en halvtimme och sen kör vi  hem igen, gaalet, men vad gör man inte för sitt drömjobb liksom ;)

Känner att jag har varit ganska flitig idag, fått gjort en massa saker.. :)
Snart ska jag packa träningsväskan och bege mig mot F&S, och på vägen dit blir det nog en runda in om Maxi för att handla lite smått och gott att ha i bilen imorgon :)

Är grymt tacksam för att Sara följer med, från början var det tänkt att hon skulle det, men sen visste hon inte hur hon skulle jobba, så därför bad jag Frida istället (är grymt tacksam för henne också :D) och sen hände det lite komplikationer som gjort att Sara kommer följa med iaf, och det kommer bli kanon tror jag :)

Nej nu ska jag nog gå och säga hej då till pappa som kommer vara bortrest i princip hela denna veckan pga jobbet. Lite tråkigt, men man överlever :) Han kommer nog ha kul iaf :)



En sak till bara innan jag går:
Sara, mitt hjärta, jag vet att du har det tufft just nu, men jag finns här för dig, alltid. Jag tänker på dig och jag vill bara säga att du ska stå på dig! DU har inte gjort något fel, och därför har du heller inget att skämmas för. Du kan ju inte hjälpa att de är dumma i huvudet ;) Du har dessutom laglig rätt att kräva det som du tänker kräva, så bara stå på dig!
Tänker på dig, ringer dig efter 18. Älskar dig!



Det var nog allt just nu, kanske skriver mer ikväll..

you know you love me,
xoxo


elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback