höst :)

Idag har jag börjat läsa en bok, jag läser ganska sällan nu för tiden, men blev så inspirerad när jag i princip var klar med städningen och hade röjt bland böckerna och meckat ihop min nya sitt/fotpall från Ikea.
Hur som helst så heter boken "Grevgatan 22" och är skriven av Jenny Leeb. Jag har bara hunnit läsa 50 sidor kanske, men det är bra :)
På den senaste tiden har jag köpt 10 nya böcker, bara för att det är höst i luften och jag blev så inspirerad av tanken på att sitta i mysbelysning i min favorit fåtölj med en kopp te och en bra bok.

Jag älskar hösten :)





Idag ska jag vara chaufför till min söta kusin Elise, och sen ska jag iväg och träffa Sara när hon ska rida Misty. Myys :)
Utöver det så ska jag nog bara vara hemma och ta det lugnt, njuta av livet.. ;P

you know you love me,
xoxo


elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback