GLADAST!!

Egentligen är jag dödstrött just nu, för jag jobbade till halv fem imorse, men jag MÅSTE bara skriva detta sen ska jag sova igen.. :P
- Jag pratade nyss med Karin som är personalansvarig i Branäs och DE VILL ATT JAG SKA JOBBA HOS DEM SOM RECPETIONIST HEEEELA VINTERN FRÅN SLUTET AV NOVEMBER/BÖRJAN AV DECEMBER TILL MITTEN AV APRIL UNGEFÄR. Och hur kul är inte det? :D Jag är så gaaalet glad idag att det inte finns :D Haha :D Kan inte riktigt fatta det. Och inte nog med det, Karin är typ världens goaste så hon var så otroligt positiv i telefonen att det knappt var sant, shit, jag är så glad :D



Nej nu måste jag verkligen sova igen.. :P
Ville mest bara skriva det.. :D
- GOD NATT :)

you know you love me,
xoxo

elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback