dagen :)

Hemkommen från jobb och fullständigt död. Haha. Illa detta. Men ska sova nu, otroligt skönt ska det bli. Funderar starkt på att inte ställa något alarm imorgon, kan vara skönt att sova tills man vaknar av sig själv. Det är sällan jag gör det.. Och för att lura mig själv så försöker jag "kompensera" genom att snooza, och enligt Emma så funkar inte det, man blir inte piggare, bara ännu tröttare, eftersom hjärnan vet att den inte får "sova" i mer än 9 minuter till.
Så det så. Om man tror på Emma då, och det gör man :D



Följande skrev jag klockan 22, men råkade stänga datorn så kunde inte publicera det..:

Dagen har spenderats med Sara, världens bästaste :D Vi var i stallet i nästan 4 timmar, helt underbart :) Hon red en låång runda på ca en mil och jag var minsann också duktig och motionerade och gick en runda på 4-5 km :) Det har varit en nice dag med massa frisk luft och hästar :D
Tack Sara för en underbar dag :)

Sen skulle jag lägga upp en hel del fina bilder från idag, men som sagt, datorn dog förut och nu är jag på en annan dator, så bilderna får komma imorgon istället

GOD NATT :)

you know you love me,
xoxo

elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback