bilder från gårdagen :)

Här kommer bilderna från igår som jag lovade :)
Klicka på dem så blir de större..
Enjoy :)


Till vänster: Den tjocka stallkatten, otroligt söt :)
Till höger: Sara och Misty i solnedgången.


Möllan som vi gick/red förbi,
fin tycker jag, lite historisk känsla liksom :)


Till vänster: Sara och Misty påväg ner för en backe
TIll höger: Sara och Misty med möllan i bakgrunden


Sara red vidare och jag fortsatte på min promenad,
gick bland annat förbi Ausås kyrka.


Tillbaka i stallet där världens sötaste mini shetlandsponny
och världens tjockaste katt bor :)
Visst liknar katten den där seriekatten Gustav lite? ;P



Än en gång ett stort tack till Sara för en trevlig dag :)

Nu ska jag snart iväg och träna med mamma, nice. Mamma och pappa kom nyss hem så ska väl umgås lite med dem nu tror jag :)



you know you love me,
xoxo


elin




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback