100 dagar till julafton!

Idag är det bara 100 dagar kvar tills det är julafton, och hur underbart är inte det? :)
Efter som jag älskar hösten och vintern så längtar jag efter en mysig höst, som bör vara precis lagom kall, lagom mycket regn och blåst, lagom mycket kläder och så vidare. Lagom helt enkelt :) Så otroligt svensk jag känner mig nu. Haha.
Men som sagt, jag gillar hösten för man får ha så sköna kläder på sig, mycket stickat och varma goa kläder. Mössor, vantar, varma jackor och stickade "tjocktröjor".. Me love :)
Sen vintern, älskar snö och julen framförallt.. :)
Nej nu tänker jag lite väl långt fram i tiden kanske, men men, orkar inte med detta "mellanvädret" som vi har nu.. :P






Tyvärr blir det inte Sthlm nästa helg eftersom Anton och co förlorade mot Jämtland idag i semin. Riktigt tråkigt måste jag
säga.. Menmen. Nästa helg är helt fullpackad med annat kul ändå, så det gör väl inget för den sakens skull kanske. Men trist att de förlorade.



Nu blir det mat. pastasallad hos familjen Anderson/Andersson, sen film och mys. Najs såhär en söndagskväll :)
Imorgon drar jobbet igång igen på allvar. Så därför bör jag inte sova innan 2 i natt. För att komma in i rätt rytm :P
Eftersom jag inte ska göra så mycket på dagen imorgon så är det lugnt, det enda jag planerat är träning med Stina kl 17 :)
Det var väl allt jag ville få sagt/skrivit just nu ;P

you know you love me,
xoxo


elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback