bra dag? :)

Idag är nog en ganska bra dag :) Jag har tvättat extremt mycket, haha, tvättar typ alltid känns det som :P Sen har jag fått gjort en del annat också, bland annat fixat en tandläkartid och ringt lite andra samtal och jag har dessutom fått tag på Anna som jag ska jobba med i Branäs, vi har sagt att vi ska åka upp tillsammans, i min bil, så det känns bra. Hon skulle ringa mig lite senare så kunde vi snacka mer om det :)
Nu har jag nyss tränat och ska duscha osv, sen ska jag träffa Emilia för en fika, det ska bli nice, längesen vi sågs nu..
Har ju saknat henne en massa. Men nu så :)

Får nog återkomma och skriva mer senare kanske, nu måste jag lägga på ett kol om jag ska hinna med allt :P
- tidsoptimist? javisst.. haha

Ta hand om er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback