sara och packning :)

Nu är världens bästa Sara här :) Vi har käkat pizza och sånt och kollat på halva Mamma Mia. Sen pausade vi för att packa lite. Och det är det jag sysselsätter mig med resten av kvällen tror jag.. Så nästa gång jag skriver här så befinner jag mig nog i Norrland dvs Branäs (som i och för sig ligger i Värmland, i know, men det känns som norrland när man kommer ifrån Skåne). Jag hoppas att allt kommer gå bra imorgon och att vi slipper snöstormar och halka..
Jag ska försöka ta lite foton under resan imorgon och om det mobila bredbandet funkar där uppe så lägger jag upp dem på bloggen imorgon kväll :)



Nu äter vi godis och fular oss. Sara sitter med en plastpåse på huvudet, helt flummig.. Hon är verkligen världens bästa :D Jag fick en jättefin mugg av henne idag, med en bild på henne på :)
Nu har hon kollat 10 ggr på en film som jag råkade filma på henne nyss. Jag trodde jag fotade, men det gjorde jag visst inte.. :P Aja, riktigt humor på hög nivå det där ;P

Världens största tack till Sara för ikväll. Tack för sällskapet och hjälpen :D I love you :)
Nu ska vi återgå till packningen, äntligen har den ena påsen slutat att läcka.. :P HAHA :)
Kram på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback