presidentval, träningsvärk och kommande panikshopping..


 

Spännade i valet. Tror det står 207-135 till Obama just nu. Hoppas verkligen att han vinner :)
För övrigt har jag träningsvärk i ryggen och armarna. Häärlig känsla. För då vet man ju att träningen ger något :P Och så ska jag få massage på torsdag, såå härligt. Längtar :D

En annan sak som jag tänkt på är att jag från och med imorgon och framåt kommer att börja paaanikshoppa inför flytten. Shit vad mycket jag måste handla.. Usch. Blir ju helt deppig av att tänka på det. Ja missuppfatta mig inte nu, jag älskar att shoppa, men hatar att vara utan pengar. Haha. Den ekvationen går kanske inte riktigt ihop, men alla de saker som jag ska köpa imorgon och dagarna som föjer är saker som jag måste köpa innan jag flyttar + en del grejor till min avskedsfest.
När jag väl har flyttat så är det nämligen över 7 mil till närmsta stad. 7 MIL! Det blir inte mycket shopping där uppe inte. Det kanske iofs är positivt för min ekonomi, men inte fullt så kul kanske..
Måste köpa ett strykjärn, lite nya kläder, speciellt byxor och t-shirts. Behöver också en hel del grejor från apoteket. Ska bunkra upp med panodil och liknande, det kanske inte finns apotek där uppe? :P Inte inom rimliga avstånd i alla fall..
Den har jag en låång lista till med saker som ska köpas..
Men men - den dagen, den sorgen. Det får jag ta imorgon helt enkelt :P

Tror jag ska försöka slumra till lite nu, och vakna i tid till att valet avgörs :)

Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback