julklapparna :)

Nu har jag ork och tid nog att lägga upp bilderna som jag tog på alla de underbara julklappar som jag fick i lördags <3
Och ja, jag är mycket väl medveten om att kvalitén inte är den bästa.. Men men, bilder iaf :)


Börjar med en bild på en del av den goda maten vi åt i lördags - julbord :)


Jag fick två söta Hello Kitty nesessärer från familjen Andersson :) Mycket välbehövligt och användbart. Fick även en bodycrubber och tops/bomullspads. I den rosa har jag lagt ner alla saker från mitt "överlevnadskit" som jag fick av mamma och pappa :) Överlevnadskittet bestod bla. av vitamintabletter och smärtstillande och en massa andra produkter från apoteket. Med i min "överlevnadsnesessär" finns också de c-vitamin/aleovera tabletterna som jag fick av Saras familj :)


Världens sötaste adventskalender fick jag av min älskade familj. Den är inköpt på Matas och fullproppad med en massa härliga skönhetsprodukter. Så jag får en liten "skönhetsöverrsakning" varje dag fram till julafton :) Fick dessutom världens mysigaste morgonrock av Anton, svart med små Hello Kitty huvuden, myys är vad den är :)


Fick ett stort skönt satinunderlakan av mina kusiner - blev väldigt glad för det behövs verkligen inför flytten :) Och så fick jag en söt rosa mössa och två par stickade vantar av Edina och Joumana :)
Av Susanne och Thomas (Saras föräldrar) så fick jag en "avskedskorg" med bla. cheezballz, en söt giraff, ett fint juleljus, "håll dig frisk"-tabletter, ansiktshandduk, "party-princesssa" - nyckelring och ett fint kort - tack söta ni :)


Av Jonna och Regina fick jag ett strykjärn - och det behöver jag verkligen när jag flyttar :)
Av Emilia fick jag ett jättesött fodral till mitt pass, som ett skydd för att det inte ska gå sönder, verkligen smart för vissa länder nekar en inträde om man kommer med en trasigt pass..


Också av Emilia fick jag dessa roliga och tjejiga filmer :)


Av Bibbi fick jag foto på henne och mig :)
Och av Anton fick jag foto på honom ;)


Av Denise fick jag dessa helt underbara smyckena från SNÖ :)


Av min älskade mormor fick jag pengar som alltid :)
Och på den högra bilden ser ni ett ljus från kusinerna, en "Aboslute London" cd från Emilia (en cd med "Londonlåtar" - London är ofta ett tema i vår julklappar/presenter till varandra eftersom vi var där tillsammans julen -06) och två flaskor vin från Hannah och Felicia :)



Av Sara fick jag en underbar plansch med bilder från alla möjliga tillfällen och platser, bilder från våra dagar tillsammans. Överst stod det "Till min ängel, Elin" - såå jäkla fin, blev helt tårögd och började till och med gråta..
Så sjukt glad. Och mer tårar blev det för på den nedre bilden sitter mitt nya lejon som jag fick av Sara, sjukt söt och gosig. I brevet, som var otroligt långt, så stod det en massa härliga saker från Sara. Jag blev såå rörd. SÅ fint <3

Än en gång, världens största TACK till alla ni som var här i lördags, det var den bästa kvällen alltså :D
Tyvärr hittar jag inte mina skidor för tillfället, men när jag gör det så fotar jag och lägger upp ;) Skidor+stavar+pjäxor var nämligen en av alla de julklappar som jag fick av mamma och pappa <3

Nu ska jag återgå till att packa och organisera.. :)

Ta hand om er!


Kommentarer
Postat av: Emilia

Elin, förklara för mig; hur kan man INTE hitta ett par skidor?? skeptisk

Postat av: Elin

Till Emilia: Det är inte så svårt faktiskt, jag letade överallt trodde jag, men tydligen hade mamma ställt ut dem i vår stora fruktkyl eftersom de stod i vägen när vi skulle ha middagen i lördags :P Men nu har jag hittat dem så en bild kommer nog innan jag åker på söndag :) Saknar dig!

2008-11-28 @ 09:17:23
URL: http://loenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback