jag flyttar imorgon..

Flyttar imorgon, och det har jag grymt svårt att förstå.. Det är med otroligt blandade känslor om man säger så.. Eller inga känslor alls kanske? Helt ärligt så känner jag mig ganska likgiltig.. Konstig känsla..
Eftersom jag försov mig lite idag så borde jag inte sitta här och skriva, jag borde sortera kläder och saker och packa ner dem i flyttlådor och väskor.. Men gör jag det? Nej. Varför? Jag vet inte. Känner ingen motivation..
Grejen är ju bara den att jag vet att jag ska flytta imorgon. Klockan 06.30 avgår min bil. Och tack vare att jag vet detta så borde jag ta tag i det som behövs göras. Så är det bara..
Tro nu inte att jag är helt deppig för att jag ska flytta, det är jag inte. Det kommer bli en riktigt rolig vinter och jag kommer säkert ha the time of my life :) Det är just bara det här steget precis innan jag flyttar som är jobbigt.. Det känns jobbigt att lämna alla här hemma och så. Kommer sakna dem. Men det kommer bli bra :)

Nu ska jag ta tag i mig själv och göra något vettigt..
Tanken är ju att jag ska hinna tvätta och städa min bil idag också - ett projekt som jag försökt hinna med i två veckor nu. Helst ska det göras innan det blir mörkt också.. Så jag får väl skynda på lite :P
Kram på er :)


Kommentarer
Postat av: claudia

jag vet exakt hur det känns... ville så gärna packa för jag visste att ngt nytt, spännande och kul väntade mig men jag kunde bara inte sätta mig ner och packa och fixa... gjorde ju det till slut men det kändes tungt på hjärtat.

va dock inte rädd att lämna allt folk där hemma, familjen finns alltid där, sara och denise likaså:). efter 1½ år så borde de verkligen få en stjärna från en annan galax, de e verkligen värda det!

trevlig resa och njut av varje dag under dessa 5 månader!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback