igår.

Gårdagen var överlag mycket mycket trevlig :)
Jag shoppade så mycket att jag har ångest nu :P Det blev en massa kläder, bland annat 3 par jeans, 6 t-shirts, två linnen och en "hoodtröja", sen blev det även lite underkläder och så. Och utöver kläder så köpte jag allt från shampoo till Strepsils jordgubb och påslakan.. :P Allt som kan vara bra att ha i Branäs helt enkelt.. :)
Förutom att shoppa så var vi på Tivoli och åt och gick på bio och såg Madagaskar 2, niice :) Fast ettan är lite roligare faktiskt.. Och jag tror att det kanske kommer komma en trea också, det kändes som det, men man vet ju aldrig, vi får väl se. Tack till Sara och Denise för igår i alla fall :) Och speciellt till Sara som orkade låta mig dra runt henne i femtielva olika butiker på två olika shoppingcenter, det var kul med jobbigt, så stort tack hjärtat :)

Nu hinner jag inte skriva mer, ska packa upp allt jag köpte igår, ska tvätta lakan och påslakan och en massa annat och sen ska jag packa ner alla grejor i väskorna.. Jag åker på söndag. Om 45 timmar ungefär så sitter jag i bilen på väg upp. Har svårt att fatta det, men det ska bli kul :) Det känns otroligt konstigt dock, men jag är ändå förväntans full :)
Ska även klippa mig idag vid 15-tiden och även tvätta och städa bilen, så det är lika bra att börja göra allt som ska göras.. :P

Ta hand om er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback