golvet..

Just nu sitter jag på golvet framför min säng.. Why you might ask? :P Haha ja, hela sängen är överbelamrad med blivande julklappar.. Dvs saker till folk som ska slås in.. Satt och organiserade det förut, och shit så mycket grejor. Haha. Lite smått galet faktiskt. Men det kommer bli bra :) Det roligaste är egentligen att slå in julklapparna tycker jag, jag älskar att göra det överdrivet. Alltid snyggt papper och massa små söta detaljer. Oftast gör jag handskrivna små "kort" till varje julklapp också, men det ska jag nog hoppa över i år tror jag.. Det tar ganska mycket tid.. Och rim och sånt ska vi inte prata om.. Det tar ju en halv evighet.. :P


Bild lånad av
http://blogwithbaby.blogspot.com

Själva julklapparna då.? Jag är ju en sån person som hellre köper något som faktiskt betyder något och har en mening, istället för att köpa något bara för att det är dyrt och in fashion.. Samma sak gäller när jag får något.. Jag uppskattar verkligen om där är en tanke bakom det jag får, det spelar egentligen ingen roll vad det är eller vad det kostat men att den som köpt det verkligen tänkt till. Det är viktigt.. :)
Så tycker jag, inte säkert att resten av världen håller med mig. Men vad gör det.. :P

Nej nu ska jag köra till Väla en snabb runda. Har tre julklappar till som ska inhandlas och tänkte att det är lika bra att få det gjort :)
Eftersom jag inte är hemma till jul så firar jag jul den 22:e november i år, tillsammans med familjen och vännerna här hemma. Ser verkligen fram emot det :)

Ikväll ska jag spendera min tid tillsammans med Bibbi :) Saknat henne grymt mycket så det ska bli sjukt trevligt :)

Ta hand om er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback