"elins julafton" - imorgon :)

Imorgon är det ääntligen dags för "Elins julafton/avskedsmiddag", som jag har längtat.
Det ska bli så otroligt kul att träffa alla en sista gång innan jag flyttar nästa helg. Och vi blir ganska många också, ca 25 personer, skiiitkul :)
Så det blir julmat och julmusik och julklappar och allt som hör julen till. Dock utan Kalla Anka på tv, det var lite svårt att fixa ;P Men jag ser verkligen fram emot morgondagen alltså.. :D
Och sen har det ju dessutom snöat, massor. Yay :)
Det är inte alla som får snö på sin julafton, men jag hoppas att den ligger kvar tills imorgon :)


En vacker vit jul :)

Jag är ganska trött nu och vill vara utvilad imorgon så jag borde sova.
Tänkte bara skriva några saker fort innan jag stänger ner.

I onsdags var det "spa dag" med Sara och Denise - helt underbar dag med massage och bad och vattengympa, det måste göras om :)
Igår jobbade jag sista natten på Findus, för den här gången iaf.. :P Skönt att vara lite ledig nu :)
Idag har det varit årsfest med Antons lag. Trevliga människor och goood mat. Riktigt god :) Men eftersom jag hade en del att göra ikväll så höll jag mig nykter och körde hem redan vid 22.

Det var nog allt just nu, kommer inte på något annat att skriva..
Känner smått panik inför flytten, men det är inget jag orkar tänka på nu. Nu ligger fokus på festen imorgon. Så fort den är över så kan jag ta tag i paniken. Haha :)

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback