dagens.. :)

Humör: Jag mår riiktigt bra idag och är pigg och glad :)
Gjort: Vaknade vid 7.15 så har varit vaken ett bra tag. Har hunnit äta frukost+två clementiner (juligt :D), har dessutom startat en maskin tvätt, röjt undan bland alla julklappar (bilder kommer senare) och börjat packa inför flytten så smått. Älskar att gå upp i tid, man får så mycket gjort :) Har dessutom ringt till både tele2 och elle interiör eftersom jag vill ha mitt mobilabonemang på autogiro och vill sätta stopp för premerationen på elle när det sista betalda numret kommit :)
Låånga telefonköer, men det gick till slut. Jag har även gosat med Sessa och hållt elden i kaminen levande hela förmiddagen ;)
Planer: Packa lite mer, skriva klart inköpslistorna, städa och tvätta lite till, ringa Stina och dubbelchecka lunchen imorgon och träna med mamma ikväll.
Ser på: Datorn samt lite på tv:n, tv4.. Vet inte vad det är för program dock..
Lyssnar på: Mamma Mia soundtracket :)
Läser: Inget alls utom möjligtvis det jag själv skriver..
Dricker: Vatten, är lite sugen på julmust, men försöker hålla mig ifrån det idag, det blev så mycket i helgen..
Äter: Inget, men funderar på att fixa lunch snart kanske?
Bästa: Att jag känner att jag får mycket gjort, just nu är jag otroligt optimistisk.. :)
Sämsta: Att risken är stor att denna entusiams och optimism kommer ta slut vid första bästa motgång. Haha. Men än så länge är jag positiv :)
Väder: Snö! Och lagom kallt. Det blåser lite, men vad gör väl det? :)

That was all for now.. :)
Men som sagt, bilder (dock från mobilen, så jag vet inte hur hög kvalitet de håller :P) kommer senare, orkar inte lägga upp just nu, men men :P Sen har jag även blivit av med mina skidor och pjäxor, hur de nu bara kunde försvinna sådär..?! Och de vill jag givetvis även lägga upp bilder på då de kanske är den "viktigaste" julklappen jag fick, det är ju lite svårt att åka skidor utan skidor..? Hm.. Så därför får bilderna vänta :)

Ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback