uppdatering.. :)

innan jag börjar skriva om vad som händer i mitt liv vill jag ge alla ett tips. den godaste drycken som existerar:

RAMLÖSA JORDGUBB & LIME
gaalet god! underbart somrig!
spring och köp gott folk, spring och köp!

image81
image82



valborgshelgen var great :) finns inte så mkt mer att säga kring det. hela helgen har varit fantastiskt helt enkelt. med några små undantag dock.. men men. livet är väl ingen dans på rosor jämt..
här kommer en uppdatering i alla fall :)

onsdagen - jobb, sen valborgsfirande. pappa hade fest, eftersom han fyllt år. massa god mat och trevligt sällskap :)
torsdagen - första maj och kristi himmelsfärd, borde ha inneburit cykling, men dock nej, för det vräkte ner regn hela förmiddagen.. det blev en riktigt slapp dag.. jag gjorde inte för mycket alltså.. blev ett besök hos kenny i hans nya hus på kvällen, annars städade jag mest lite på dagen och sådär.
fredagen - lite shopping, sen med underbaringen Sara till hennes trevliga pojkvän på öppethus - verkligen MYS måste jag säga. sen blev det käk och bio. efter det träffade jag Sara och Denise på hamburgerrestaurangen Max där även sötisen Felicia befann sig (hon jobbar ju där :P) så det blev en del snack osv :) sen skulle jag åka hem trodde jag, klockan var ju trots allt strax innan tolv, men neejdå.. för då hade Daniel kört sönder sin bil och stod nere i Norra Hamnen och inte kom någonstanns, så jag körde dit och höll honom sällskap. sen bar det av till mig för sängen lockade som fan..
lördagen - skulle varit med på Antons match i Kstad, men hade ingen ork i kroppen så jag sov länge.. sen blev det storstädning på hög nivå och så tvättade jag som en galning.. riktigt stolt sen på kvällen må jag säga ;) kvällen spenderades hos Marcus med grillning - riktigt riktigt gott. det blev kubb och TP - najs :)
söndagen - röjning på planen och krovgrillning. sen bar det av för att spela basket. jag, Anton, Marcus, Joel, Amelie, Kevin, Peter och Sebastian. jag och Amelie valde att gunga och åka rutschkana istället för att spela basket - mkt trevligt! sen körde vi till ICA och handlade kött och cola, sen blev det grillning hos Joel - otroligt gott och trevligt. kvällen avslutades lugnt, hemma i min säng - dock med otroliga sömnproblem..

idag ska jag träffa min söting Sara, jag behöver verkligen det. ventilera mig lite.. jag behöver verkligen prata.. det har hänt så mkt på sista tiden. det kommer bli en runda på IKEA tillsammans. just nu sitter jag på jobb och när jag är klar här ska jag inom mormor och hjälpa henne att klippa hennes gräsmatta. sen blir det IKEA som sagt. ikväll ska jag iväg med mamma, och så behöver jag plugga en hel del..

det var väl det. min helg i stora drag.. haha.
stressad till tusen - behöver ett break från omvärlden tror jag..

må väl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback