cravings..

image95


suktar efter choklad - riktigt fin och dyr choklad..
jobbigt..
får nog införskaffa mig det sen :) det bästa med den chokladen är ju att man inte köper så mycket, det har man inte råd med, men man njuter av varje liten bit :)
hm, ska nog inte iväg och handla idag så det blir nog inget med det ändå.. tråkigt. men men. lika bra att försöka komma över suget och gå vidare med livet helt enkelt ;)



jag har bara några dagar kvar i skolan nu... :) examen på fredag :D
imorgon - heeeldag i skolan. redovisningar hela dagen.. sen hem, Hanna sover här.
onsdag - i skolan 10-15 varav jag och Anna ska guida runt ett tiden, i en timme. sen hem, Hanna sover här (igen..)
torsdag - i skolan 10-15, mest fix inför examen. sen hem, Hanna sover här (sista natten)
fredag - dagen med stort D, examen!! samling vid 11, avslutningslunch vid 12. runt 13.30 kommer familj och släkt för att vara med när vi får våra examensbevis och för att mingla lite med mousserande vin och snacks tillsammans med oss :)
sen är det tack och hej. sorligt att inte träffa klassen något mer men otroligt kul att ta examen :D
på kvällen blir det sen grillning med mina underbaringar på gröningen, kan det bli bättre? :)



nu blir det till att plugga lite och sen grilla ikväll, om vädret tillåter.

you know you love me,
xoxo


elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback