så dåligt av mig..

jag har inte skrivit på en evighet känns det som - riktigt dåligt av mig..
och inte lär det bli bättre heller. åker snart till Egypten.. på onsdag bär det av. ska bli så skönt att komma ner till värmen, även om det inte lär bli något solande eller badande direkt..

som sagt, åker den 26:e tillbaka den 11 april. najs najs..

annars då? just nu försöker jag plugga, går väl sådär? :P men men, sista tentan imorgon, och skulle jag inte klara den så får jag väl göra om den efter Egypten..

hela påskhelgen har varit så underbar :) började med att jag flyttade hem i onsdags :D såå skönt det känns att vara back home igen :) torsdagen innebar en hel del fix och sen familjemys - härligt att umgås och äta gott (lax ;D) samt få påskägg av mamma och pappa, och även ett från lillebror. fredagen sen var lite seg sådär.. jag städade och röjde, packade om en massa i alla flyttlådorna, sen kom Emilia förbi en lite sväng - trevligt trevligt, värsta brun efter sin egyptenresa :)
fredags kvällen var det värsta mys med Sara Hjärtat. käkade gott på Grandisimo, sen blev det pianobaren - goda drinkar där. efter en helkväll tillsammans körde jag hem Hjärtat och drog vidare på fest. jättetrevligt på feste, massa singstar ;) kvällen slutade ungefär som vanligt. haha.. folk som känner mig fattar.. :P ja, men en kanon dag helt enkelt.
påskafton, lördagen innebar en "ensamdag" för min del - skönt som bara den. var dock taxi till min kära moster men sen var jag själv hela kvällen. det blev "save the last dance", "the perfect man" och "magiska systrar" tänkte dra på "clueless" med men jag somnade lite..
söndagen bestod i en hel del fix, solade med mammi, städade osv.. på kvällen var det folk här. god mat och trevliga människor. blev en hel del singstar också ;P
idag känns det som att jag inte gjort så mkt, men jag har ändå fått en hel del gjort.. konstigt. just nu pluggar jag i alla fall. har verkligen noll motivation.. tyvärr.. har även tvättat och börjat packa så smått. känns rätt ok nu ändå.
- haha om man läser här ovan så kan man få uppfattningen att jag haft en lugn och skön helg, men det är fel.. det har varit kaos.. usch ja, så mkt rörigt. men man överlever.

nej tillbaka till pluggandet då..

god natt världen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback