stort tack!

Jag vill tacka alla ni som varit med och gjort min 20 års dag så bra som den varit :D

Jag fyller ju tekniskt år idag, och tack alla ni som har ringt och skrivit för att gratta mig, och givetvis tack till alla er som jag träffat personligen och blivit grattad av, det värmer så otroligt mycket :)
Men även om jag fyller år idag så firades jag av släkt och vänner igår, det blev ett 20 års kalas med barntema här hemma. Verkligen riktigt roligt :D
Det var mycket folk här för att fira mig, ungefär 35 personer fick jag det till och jag fick helt otroligt fina presenter - som jag givetvis skulle kunna rabbla upp här, men är lite rädd att jag kanske missar något, fick så mycket :)
Hur som helst, stort stort tack till alla :D

Ett speciellt stort tack till mamma, pappa och Anton samt Sara och Bibbi :D
Ni hade verkligen planerat en helt underbar dag för mig. Jättegod mat, superfin tårta, roliga lekar och tipspromenad och mysigt med godispåsar till alla gäster, precis så som man hade det för 10-12 år sedan ;D
Det känns lite nostalgiskt att bli 20, känns som att en tid i ens liv är över på något vis, men samtidigt är det skönt att bli lite äldre ;D

Nej nu blir det till att äta lite grillat och sen princesstårta till efterrätt, rosa givetvis :D
Sen blir det sängen för min del, livad 20 års dag va? ;P
Nej men firandet var ju igår, och det blir till att äta på Tivoli och mysa med mina girls på onsdag, se Stand up Comedy igen, häärligt värre :D

STORT TACK IGEN,
bilder kommer snart :D

you know you love me,
xoxo


elin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback