Saknar..


För tillfället saknar jag verkligen mitt PS2.. Det är hemma hos Joel, men han är i Spanien. Kul för honom med Sevilla och landslaget, men jag vill spela Guitarr Hero och sjunga SingStar och det är lite svårt när man inte har något PS.. Inte sant? Men men, han kommer väl förhoppningsvis snart hem, gärna med ett svenskt EM guld, och då får jag nog tillbaka min "ögonsten", som jag saknat massor.
För övrigt så önskar jag mig lite nya SingStar skivor till när jag fyller år. Jag vill väldigt gärna ha Rock Ballads, Rocks och Legends :D


- gillar verkligen att de är till för barn i extremt låga åldrar i vissa fall? ;P
3+, 12+ och 7+.. och jag som fyller 20 ;D haha

you know you love me,
xoxo


elin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback