ledig dag..

Idag är jag ledig. Eller egentligen inte.. Har 26 lediga timmar för att göra ett skiftbyte.. Kom hem halv fyra i morse och börjar jobba vid 6 imorgon.. Sen blir det jobb till 17 och efter det släktkalas för mig här hemma. Det ska bli underbart kul :D Något att se fram emot i "jag-är-så-trött-på-att-jobba-just-nu"-mörkret som har börjat infinna sig. Visst att jag får mycket pengar, men pengar är ju inte allt. Jag försöker i alla fall intala mig att det är lika bra att jobba. Man kan ju alltid leva i höst? :P

Jag har varit flitig idag, har bland annat städat och så :)
Ikväll blir det en runda till festivalen med Elise. Väl på festivalen ska jag ringa min favorit Sara så vi kan mötas upp :D
- Även om det mesta känns rätt tråkigt just nu, med allt jobb osv, så har livet sina ljusa stunder med. Som tur är.

Hittade några gamla bilder på Sara, som jag hade på den mobilen som jag hade för 3-4 år sedan eller något. Nu tänkte jag delge dessa bilder till er, för Sara är världens bästa. Och just nu saknar jag henne så jag håller på att spricka. Känns så otroligt tråkigt att vi knappt hinner ses, men vi sågs härom dagen, käkade tacos och bara myste :D Stort tack för den förmiddagen gumman - i love you! Hoppas du också gillar bilderna :D



Lite roliga bilder kanske, men du är världens sötaste :D
Bilder från den härliga gymnasietiden ;)



Nej nu blir det till att göra sig i ordning och sen köra och hämta upp la kusin Elise :D
Önskar alla en trevlig kväll.

you know you love me,
xoxo


elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback