great day :)

Idag har varit en underbar dag då jag varit ledig och fått en hel del gjort för en gångs skull ;)
Har målat lite, shoppat, umgåtts med Denise och Sara och bara haft det gött :)
- riktigt najs faktiskt! :D
Shoppade en helt underbar ny tunika/skjorta (som är fin och detaljrik i hud/blekrosa färg) på rean, endast 49.50 kr, ett riktigt fynd alltså :D det blir till att ha den på dopet på lördag när lilla Filip ska döpas :) Tyvärr jobbar jag när själva dopakten är, men ska skynda mig allt jag kan för att komma till "efterfesten" så fort som möjligt.
Denise fyndade hon med, ett linne+två bikiniunderdelar blev det, summan av detta slutade på 111 kr, billigt och bra och riktigt najs ;D
Sen begav vi oss till Tiovli där vi mötte upp Sara för att äta lite gott. Det visade sig att det var Stand Up Comedy ikväll så vi fick oss några härliga skratt och kvällen blev längre än planerat tack vare detta :D Helt underbart att träffa mina girls lite ikväll :) Det kommer nog bli en favorit i repris på Tivoli den 19:e, för de har nämligen komiker där varje onsdag, men nästa vecka jobbar jag ju natt..


Hittade tyvärr ingen bild på denna datorn på mig, Sara och Denise, men låter denna bild på tre härliga damer representera oss. Kanske är det vi om 40 (?) år? :P
Fast förhoppningsvis är vi liite mer stilrena och har lite mer klass ;) haha

Dags att sova nu känner jag, här sitter jag och rådissar några gamla tanter, inte likt mig. Vi skyller på tröttheten ;)
God natt! :)

you know you love me,
xoxo


elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback