gammal vänskap rostar aldrig..

jag vill bara att ni ska veta att ni betyder otroligt mycket för mig!
jag har inget liv för tillfället, jag har sålt min själ till findus, men ni ska veta att jag saknar er, och att jag verkligen ska göra allt i min makt för att vi i fortsättningen ska ses så ofta som det bara går. för jag saknar er, olidligt mycket.
det är i stunder som denna, när man är trött och slö, och bara vill ha någon att prata med, som man verkligen inser exakt hur mycket vännerna betyder.. ni är guld värda <3
(tänkte att det kunde vara kul med lite bilder, både nya och gamla kommer här:)






- tyvärr hade jag inte fler bilder än dessa..
men jag skulle väldigt gärna vilja påpeka att förutom ovanstående (anton, sara, denise, emilia, bibbi, stina och ida - givetvis utan inbördes ordning) så betyder även elise och david otroligt mycket för mig + en del andra som säkert redan vet vem de är.  tyvärr hade jag inga fler bilder att lägga upp bara..
hoppas nu ni kan förlåta mig.

nu måste jag försöka sova. god natt :)

you know you love me,
xoxo


elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback