bilder från födelsedags firandet ! :)


Världens bästa föräldrar gav mig "frukost på sängen - takeaway" - vilket innebar att de hade packat ner allt som en sådan frukost brukar innebär i vårt hus i små burkar osv så jag kunde avnjuta den på jobb, inte hemma klockan fem på morgonen. Njöt av den goda frukosten på jobb vid 8 tiden :)
Jag fick dessutom presenter vid frukostbordet :D


Bibbi och Sara blåste upp jättemånga ballonger till mig, som denna fina rosa tex :D


Den goda rosa tårtan (en av dem) :D


Jättemånga fina presenter fick jag :D


Linas fina hälsning till mig på tavlan på jobb :)
- det var nog lite tack vare henne som de flesta grattade ;D
men all cred till de som kom ihåg det utan texten på tavlan ;)



Detta var bara några av bilderna från mobilen, flera kommer.
Nu blir det grillat som sagt,
får skriva mer en annan gång :)

you know you love me,
xoxo


elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback