onsdag in Båstadland..

nu är man tillbaka i verkligheten. ojoj.. känns både bra och mindre bra. jag kan inte förklara hur så jag ger mig inte in på det här. jobbigt att stressa och smått ovant att vara själv. sen är det annat med. men orka älta sånt. haha :)

okej, jag har precis vaknat. får väl köra "en emilia" med:

trött   -   tröttare   -   elin

jag va i skolan förut, men somnade på soffan direkt när jag kom hem vid halv ett tiden. sen kom jag på att sängen är mkt skönare och varmare (jag har SÅÅ kallt i min lägenhet - och ja, elementen är på. på max dessutom..) så jag förflyttade mig dit. vaknade för fem minuter sen och insåg att jag var grymt hungrig. meen..
öppnar man mitt kylskåp så inser man att det inte finns så mkt att välja på:

- mjölk (2,5 liter)
- rökt skinka (ca 1/3 paket)
- bregott (nyöppnad paket)
- mineralvatten (1/2 liter..)
- marmelad (två öppnade burkar - jordgubb och apelsin)
- marinerade vitlöksklyftor
- tacosås (gammal sådan - måste nog slängas.. haha :P)
- citroner
- flytande margarin (1/5 dels flaska kanske..)

och vad tros man kunna hitta på för kul med dessa ingridienser då? ingenting kom jag fram till och svängde in om affären för att köpa ägg och avokado på vägen hem från skolan idag.
sen hittade jag lite findus grönsaker i frysen och pasta i skafferiet så det lär väl bli något av det också..

nej nu måste jag fixa käk. som sagt magen skriker.. haha :)
blir nog att skriva mer ikväll..

käärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback