FATCAMP - if you love me, please don't feed me

snart åker jag tillbaka till Båstad. skönt men lite tråkigt kanske..
har varit grymt att få jobba nu. har alltid kul på jobb :) orka gå tillbaka till skolan nu? vi har sluttentor och annat stressigt nu den närmsta tiden.. vecka fem och sex lär bli galna. kommer stressa och plugga non stop. sen blir det nya kurser från och med vecka 7.. :) och då kommer jag bo med söta Hanna :) kul att bli kombo ;P
vi säger upp vår lägenhet den 30 mars som det ser ut. den 27 mars åker vi på intensivutbildning för apollo. när vi kommer hem igen, runt den 10:e april så har vi tre dagars förberedelse sen har vi praktik 14 april till 21 maj. examen den 30 maj.. :) 
egentligen går väl tiden ganska fort, men de närmaste två månaderna, 29 januari till 27 mars lär vara kaotiska och galna. men man får stå ut :D bita ihop och köra på. det är det enda som gäller :P

okej, vidare till dagens ämne, FATCAMP!
jag och min chef, Tara, har ingått en liten pakt. från början hade vi ingen aning om hur den andra ställde sig i frågan, men resultatet blir FATCAMP -  if you love me, please don't feed me.. ;P
vi får väl se hur det projektet fortskrider.. :P jag tänkte starta upp en ny blogg för att skriva om bara just träning och mat. vi får väl se om jag orkar göra det någon dag med.. :P

nu blir det plugg för min del, sen träffa sara, sen stina.

Kääärlek! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback