onsdag.

klockan är strax efter midnatt. det är nu onsdag. onsdagen den 27 februari 2008.
hm. tiden går fort.

just nu vet jag varkens ut eller in.
märkligt hur det kan förändras bara sådär..
gosh..
men men. nog om detta. nu är det nya tag som gäller..
haha. den inställningen håller säkert i tjugo minuter :P

Idas lilla bebis ska heta Philip - så sött :)
än en gång - så grymt glad för er skull :D

det känns som att man börjar få rätsida på saker eller?
knappast.
mitt varmaste tack går ut till Stina, Sara, Emilia, Ida, Bibbi och Denise.
- givetvis utan någon inbördes ordning.
tack för att ni finns, lyssnar och stöttar.

sängen för min del nu - upp halv 6 imorgon.
ska iväg och vaccineras. hepatit a.. kul.

men när jag vaknar så kan jag i alla fall glädja mig åt att om en månad står jag och checkar in för att flyga ner till Egypten. där stannar jag sen i två veckor. gött. 26 mars - 11 april så finns jag inte i Sverige. skönt säger jag bara.

god natt världen.

och TACK Emilia för det fina inlägget :) du är unik, one of a kind - och jag är otroligt tacksam för att du finns vid min sida. du är en underbar vän gumman. alltid! saknar dig. vi måste ses snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback