trött..!

Jag är så sjukt trött.. Sov till 10 idag ungefär. Körde till jobb vid 12 och innan dess fick jag fixa mina snökedjor och så.. Lite segt. Sen jobbade jag till 23.30, det var kaaaos.. Med många a. Jag ska faktiskt prata med min chef angående det.. Är lite trött på att det är såhär.. Men men. Sen skulle jag och Anna hem. Men bilen var helt jobbigt frusen. Vi skrapade rutorna i över en kvart innan vi ens kunde tänka på att sätta oss och köra. Sen körde vi ned för berget och där fick vi skrapa hennes bil också. Då bröts min skrapa av.. Jobbigt. Så nu behöver jag köpa mig en ny sådan..
Nej nu är jag övertrött och ska sova.. Ledig imorgon. Yay..
God natt

Kommentarer
Postat av: Bibbi

tack för julkortet :) fick det idag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback