snökedjor!

Idag har Thomas (heelt underbar människa!) hjälpt mig att få på mina snökedjor. Nu går bilen upp för berget som en klocka. Vilken skillnad, galet.. :) Är otroligt tacksam, och det tror jag han fattat nu med. Haha. Hoppas det iaf :) Han till och med låg ned i snön för att hjälpa mig och följde dessutom med upp för att se att allt gick bra, såå snällt :D

Utöver det så har jag varit ute och gått med Anna och Matilda efter jobb, gick en runda vid Dalby kyrka, sen började det snöa och det var halt på vägen så efter att alla snubblat gick vi in.. Sen har jag varit på Ica och handlat, mycket trevlig affär :) mysigare och billigare och närmare än Coop :P Var hos tjejerna ett tag och kollade tv, sen hjälpte Thomas mig som sagt. Kom hem, snackade med la familia i telefon - saknar er ibland ska ni veta. Men det känns bättre nu, är glad idag :P Och så gjorde jag tacos, gott som bara den. Fast maten blev kall för Kenny ringde mitt i allt :P snackade med honom lite, mycket trevligt :)
Sen har jag terrat Frida på msn, och besökt Jonas och hans vänner i stugan nedanför. De var ute i trädgården och åkte snowborad. Hoppade och railade och sånt.. Heter det så? :P Hm..

Nej men en bra dag alltså :) Och det var kul på jobb också, lär sig massa nytt hela tiden. Har fått schemat till och med v 4 nu med, jobbar hela julen plus nyårsdagen, just my luck huh? Men skitsamma :) Det blir nice ändå :)
Börjar trivas med snön mer och mer :)



Dalby kyrka. Fin tycker jag :)


Här uppe bor jag. Lååångt upp för denna väg. Som bara blir brantare och brantare..


Här är en liten del av backen. Vi kunde inte gå längre.. Det var alldeles för halt. Så vi vände och gick ned igen.. Och då var det också halt. Vi snubblade. Massor. Haha. Men vi föll aldrig.. Och det var ju bra :)
Anna, Matilda och Thomas bor i huset där nere :)
Men nu kan jag ta mig upp för backen med bilen i alla fall, thanks to snökedjor och Thomas. Yay ;)

God natt :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Fick tips om din blogg från Elise :D Hoppas allt är bra :D det ser bra ut iaf :) puss på dig !

Postat av: Elin

Svar till Sara:

Oh vad kul :) Du får tipsa kusinen om att hon också ska kommentera när hon är inne och kollar ;)

Jo allt är bra, hur är det med dig då? :) Hoppas allt är bra där hemma och så - och du, vi ses vecka 2 :) Jag kör upp till er i Kläppen på måndagskvällen och har tagit ledigt så jag kan stanna till torsdags förmiddagen :) Ska bli kul att åka lite med er också och att få träffa familjen och så :) Ta hand om dig. Puss <3

2008-12-05 @ 20:31:57
URL: http://loenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback