lite bilder..

Det har hänt massor på senaste tiden. Tänkte bara snabbt skriva vad, annars blir det flera A4 sidor.. Sen ska jag lägga upp en del bilder också :)

- Snökedjan gick sönder och jag fick mecka lite för att få den till att hållas ihop igen. Men det gick. Och den höll.
- Blir galen på en viss person på jobb eftersom hon bara är sååå jobbig. Lätt den värsta människan jag någonsin träffat. Jag behöver verkligen ta djupa andetag och lugna ned mig flera gånger om dagen eftersom hon är så som hon är.. Och jag är inte ensam om att känna så. Men jag är nog den som tycker att det är mest jobbigt.. Tur att man har bra arbetskamrater också som stöttar en ;P
- Nära döden upplevelse när vi skulle upp till toppen i går. Den jobbiga människan körde och såg inget. Vi var extremt nära att flyga ned för både stup och backar. Men vi kom helskinnade därifrån tillslut.
- Kaos igår när vi skulle till affären. Snökedjorna krångla och Frida mecka. Sen fick vår hyresvärd damp på oss eftersom vi frågade om det skulle sandas på vår väg eller inte. Extrem överreaktion. Helt sjukt.
- Har fått mina arbetskläder till jobb - bild längre ner :)
- Idag var jag egentligen ledig men åkte till jobb ändå. Och det var min chef tacksam för, och även arbetskamraterna  eftersom de bara var två stycken. Så jag, Matilda och Johannes drog dit vid elva och jobbade sjukt hårt till halv tre. Och shit vad vi jobbade.. De andra två hade varit kvar till nio ikväll om vi inte kommit. Så är det bara.. :P
- Jag fick paket från min kära morbror och hans fru - så gulligt :) Bild kommer längre ned.
- Lånade ut min bil till Matilda och Anna idag. Det resulterade i att den numera står parkerad nedanför backen eftersom vi tog av snökedjorna. Men innan jag tog av dem så testade jag sätta på de nya, och de var såå mycket lättare. Därför gör det mig inget att jag behöver ta av dem ibland nu :) Men smutsig och blöt blev jag, och kallt var det. Men jag klagar inte - lite smuts och så har man aldrig dött av. Och jag känner mig ganska glad och stolt över att jag klarar mig själv. Även om jag låg ned i slasket och så.. Haha
- Det TÖAR. Så jäädra hemskt är det. Snön är typ som borta. Och det är halt. Shiet så halt det är. Har nästan ramlat på rumpan tre gånger idag.. Usch säger jag bara. Och nu går bilen inte upp för sista backen. För det är så halt.. Men jag är positiv.. :P

Nej nu orkar jag faktiskt inte skriva mer. Men det är en liten uppdatering i alla fall.
Vet inte vad det är med mig idag, är trött och hängig.. Men men, det blir nog bra. Orkar inte skriva mer bara :P


SingStar, Guitarrhero, snack och live musik hos Denise i tisdags :)



Denise och "poolbilen" i snön.



Det är en del snö kvar på toppen trots all tö.. :P



Mitt paket :) Och innehållet :D
Fick Nobless, juleskum (som jag ääälskar :D), glas/flask underlägg och en löjligafamiljen kortlek
- stort tack till Anita och Lars för den gulliga julklappen :D



Här är jag. Övertrött och sleeten. Haha.
Med nya jobbtröjan på. Stickad. Usch vad det sticks..
Men det kommer bli bra ;D
- här är vi optimister :)

Nu ska jag checka tv och sen sova. Kick off imorgon, känns som att man behöver hämta krafter ;P
Sen drar jobbet igång på riktigt på lördag klockan 14 - yay :)
Lite nervöst är det, men gud så kul det ska bli :D

Stort tack för alla fina kommentarer jag får från er, hinner inte med att svara alltid bara.
Men jag tänker på alla er där hemma och jag saknar er <3

God natt och kram!


Kommentarer
Postat av: Denise

jag är också stolt över att du klarade snökedjorna ^^

angående den vissa personen; va gör man inte för sina kollegor? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback