julen är över..

Nu är julen över och skönt är väl det. Eller jag vet inte. Har knappt märkt av att det varit jul så.. Men men. Tänkte bara lägga upp några bilder på vår jul här i Branäs. För mig bestod den praktiskt taget av jobb, lite minijulmat och en adventsljusstake. Och en del julklappar, paket, julkort och kalendrar förståss.



Adventsljusstake, julbord och min tallrik med julmat.. :P
Vi hade handlat julskinka, potatisgratäng, ägg med skagen och räkor, köttbullar, prinskorv, rödbetsallad, bröd, ost, julmust och så vidare :)

Det handlar mest om jobb just nu. Och trött är jag. Extremt trött.. Och så är jag lite förkyld. Det gör ju inte saken bättre kanske..  Men tänkte sova nu i alla fall. Ett tag. Sen är jag ledig imorgon så det kanske blir lite skidåkning då :) Om förkylningen tillåter, men det hoppas jag :)

Ta hand om er.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tycker du ordnat det jättemysigt gumman!

2008-12-26 @ 19:37:35
Postat av: Frida

DU GLÖMDE BRYSSELKÅLEN DIN GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALNING! Shit... och dig ska jag vara roomie med :P

Postat av: Mamma

Hej gumman. Precis den stepmaskinen som du tydligen beställt har jag tittat på till dig. Men jag vet inte om den finns i butik, men eftersom du redan beställt den så behöver jag ju inte leta efter den. Älskar dig. Ta hand om dig.

2008-12-27 @ 15:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback