besök! :)

Mamma och pappa är här på besök, mycket trevligt :) Pappa har lagat god mat - fläskfilé med potatisgratäng, mums :) Och så har vi umgåts och pratat hela kvällen. De hade dessutom med sig jättemycket saker och kläder till mig så det har blivit en del uppackning och så. Skönt att få hit lite mer kläder måste jag säga.. Började tröttna på de kläderna jag hade här ;P Och så har jag fått mina skidor och pjäxor - yay :)
Förutom det så hade de med sig en massa mat i form av frusna grönsaker, kyckling och sånt, och massor med konserver - sjukt glad blev jag för sådant är ganska dyrt här uppe måste jag säga..
 Och så hade de köpt en ny lampa till mig, och en hylla till badrummet som kan stå under vasken, och en spegel. Och två förvaringsbackar som är skitsmarta att ha i köket. Och en "ministrykbräda".. :) Det kanske var mer, men jag minns inte. Hur som helst så hade de med sig en MASSA saker, och jag blev skitglad :)
- Helt plötsligt så blev vardagen här uppe liiite lättare ;P Haha :)

Vi är ganska trötta alla tre, vi sov här ett tag förut. Jag på soffan, mamma i fåtöljen och pappa i sängen. Haha, det måste sett roligt ut :P Och så kom Hugo förbi här förut och hälsade, Hugo är min hyresvärd. Och så har jag fått nya grannar. Matilda och Emma tror jag de heter, de kom förbi och hälsade förut - trevligt med lite mer folk här på berget.. :)

Nej men det har varit en bra dag idag :) Och musen är död ;P
Imorgon ska jag visa Syssle och Branäs för mamma och pappa, visa dem vart jag ska jobba och så - det blir säkert en trevlig dag :) Sen ska vi in om hos Evy och Hugo och senare på kvällen så kommer nog Anna och Matilda förbi och sjunger SingStar och så. En nice dag helt enkelt :)

Och på söndag blir det skidor och lucia gudtjänst, sen kommer Frida och då blir det pizza och vin.. :)

Nu ska vi nog snart sova här i stugan, kan inte förstå att jag är så trött :P Vi får väl först kolla klart på Idol, ärligt så hoppas jag att Alice vinner, hon gjort bättre ifrån sig än Kevin ikväll - säger jag som sov mig igenom mer än hälfen av Idol. Haha.

Ta hand om er :)
Kram

Kommentarer
Postat av: Frida

NEJ! Alice är sämre än Kevin jue... fast Johan eller Lars var bäst! Haha :P Allt fint, pizza är fint! Btw, det är tydligen inofficiell kickoff hos Robin på kvällen på söndag :p

Postat av: sara

Vad mysigt med beök från familjen lönn :D

2008-12-14 @ 12:57:15
URL: http://svenssonsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback