arg!

Är vädligt arg just nu. Arg som fan.
Är riktigt trött på att de inte tar ansvar för att jag ska kunna ta mig upp till lägenheten. Idag var det så illa att de inte ens kom upp själv. Och hur jävla svårt kan det vara att skotta och grusa?! För fan..
Bra att detta händer samma dag som jag varit och handlat också. Skitbra.

Nej jag är riktigt lack just nu. Och har inte bilen hemma, den står några kilometer härifrån. Och så blev jag uppmanad att köpa snökedjor. De kostade 498 kr. 498!! Sjukt dyrt. Sen fick jag inte ens använda dem.. Så istället får jag gå imorgon. Trötta mig alltså..
Kökslampan är inget jämfört med detta..

Blir det inte bättre så vill jag flytta. På allvar. Skrev på kontraktet idag i och för sig, men de håller ju inte sin del av avtalet så varför skulle jag inte kunna bryta det?

Måste äta, kanske blir lugnare av lite mat..

Kommentarer
Postat av: Sara

Andas gumman! Det kommer bli bra, jag lovar dig! Det är dumt av dom. men det kommer ordna sig. eller hur? :D älskar dig!!

2008-12-03 @ 20:00:06
Postat av: Elin

Svar till Sara mitt hjärta :)

Jag andades, och nu mår jag mycket bättre ;P

Älskar dig och saknar dig.. <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback