dagens... frustration och vänner :)




FRUSTRERAD..
jobbigt, jobbigt..
- men det kommer nog bli bättre. För idag ska jag träffa Bibbi, och det var längesen så det ska bli nice. Sen kanske man ska till Ida en runda och efter det (eller i stället för Ida - hon kanske inte har tid med mig idag ;P) blir det att man får se lite av sötnosen Sara idag med.



Det finns så mycket jag vill säga, mår inte bra när du mår dåligt gumman. Det finns inget som kan förstöra det vi har, hoppas verkligen att vi rett ut allt, jag behöver dig Sara Isabell Mårtensson <3
jag vet att du har det tufft hjärtat, men jag finns här, alltid :)



Nej nu ska jag strax bege mig ut och shoppa, det ska bli najs ;D

you know you love me,
xoxo


elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback