längesedan..

Jo, nu är man tillbaka i verkligenheten. Har inte haft tid eller ork att skriva något här sen jag kom hem från Egypten, men har alltså varit hemma sedan den 12 april, det vill säga i 9 dagar.
För övrigt så hade jag det riktigt riktigt bra i Hurghada, lite bilder kommer sen (@ work nu och har inga bilder här..) och som sagt, helt fantastiskt där - sol och värme. Trots att vi inte hade mycket fritid så njöt jag i fulla drag :D
- Nu är det bara att invänta besked från Apollo för eventuell fortsatt anställning :) Jag har blivit erbjuden Turkiet och/eller Bulgarien men närmare än så vet jag inte än. Anledningen till att jag inte kan jobba i andra länder eller på andra destinationer är att de kräver att man har fyllt 21 för att få lov att köra bil där, och det har jag ju som bekant inte gjort än. Och i reseledarjobbet så är det viktigt att kunna ha tillgång till att köra bil..
Inte för att det är något panik så, jag sitter inte i sjön direkt, jag har ju jobb nu i sommar så det ska väl vara lugnt egentligen, skönt med lite alternativ bara :)

Över till något annat då.. Eller?
Har som sagt LIA för tillfället, jätteskoj, trivs bra. Det finns inte överdrivet mkt att göra men det flyter på bra :)

Är för övrigt grymt stolt över mig själv för jag har varit SÅÅ otroligt duktig och fått undan allt från flytten samt storstädat där hemma. Nu ser det riktigt snyggt ut faktiskt :) Så snart jag får tid och lite mer pengar så ska jag göra en "renovering a la Äjlin" där hemma och måla/tapetsera om samt införskaffa lite nya möbler :) Där är väl egentligen inte fel på det gamla, bara det att jag tröttnat lite på det om jag ska vara helt ärligt..
Tröttnat mycket kanske är mer rätt ord - men det ska det snart bli ändring på :)

Nä nu ska jag kila ut och köpa lite lunch. Jag passar telefonen här idag men vi får väl hålla tummarna för att ingen ringer under de närmsta 5 minuterna.. Haha.
Hemgång sen vid 13-14 tiden tänkte jag, helt ok va? ;)

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback