EGYPTEN!!

Jag har nu varit i Hurghada i snart en vecka, for alla som inte vet.. Men jag har inte haft mojlighet eller ork att skriva nagot har. Det har jag egentligen inte nu heller men jag vill bara gora en sak klar:

JAG LEVER!
Och jag trivs bra har, men har en valdans hemlangtan till och fran.. Idag kanns det jobbigt for att jag brant mig som fan i solen.. Och jag var inte ens ute for att sola. Jag kakade lunch i skuggan, trodde jag. Men det visade sig att vanster armen var i solen. AJAJ sager jag bara..

Men men.. Life goes on.
Nu blir det lite kvallsmat sen en massa plugg infor morgondagens examen.
- Halva tiden i Egypten har snart gatt, jag ar hemma igen fredagen den 11:e..

Saknar er alla, speciellt mamma, pappa o anton. Samt Sara - gumman jag vill bara vara hemma med dig nu.
Ja givetvis saknar jag alla andra med. Sa vet ni det.


Ta hand om er ! :D
- over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback