drömmer om... ♥

Förutom att jag just nu drömmer om sol och bad och semester så skulle det också vara a dream come true om jag fick denna underbara väska. Jag tycker att den är fantastisk. Otroligt mycket Elin. Och vilket hantverk. Handgjord och i läder... Jag vill ha :)
Den står överst på min önskelista när jag fyller år i sommar. Och för er som inte är lika tokiga i rosa som jag så finns det många andra färger också. Vitt, grönt, brunt, svart, gult, orange, rött... Jag skulle kunna tänka mig svart också. Men rosa sticker ju ut något mer och vem vill vara som alla andra? ;) Och dessutom äger jag inte speciellt mycket rosa alls gällande kläder/skor/väskor så det hade varit ganska kul att pigga upp en vanlig outfit med denna väska. Den är 15" vilket innebär att den är helt perfekt som datorväska eller som jobbväska för min del när jag börjar min karriär som lärare. Bara positivt alltså ♥


Bilden lånade jag från ElsaLeonie.se -
Cambridge Satchel

Ta hand om er och varandra ♥

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hejhej! :)



Bilder kommer idag! Skolan har jag fått lägga lite på hyllan, ligger efter i denna kursen men ska sätta mig imorgon och försöka hinna inl 1 och 2 så jag kommer ikapp. Inte hela världen om jag får skjuta upp inlämningarna, har ju till 31 maj på oss :)



Ja, snart är du här! Ska bli kul att träffas, har ni bokat hotell o så ännu? Tänk på att Ryan Air flyger, är det dem ni bokar flyg med?



kram

Postat av: jenny

så snygg :-) I like!!!

2012-03-18 @ 11:48:48
URL: http://www.famback.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback