i need a break...

Ibland undrar man hur fan man hamnade här? Alltså generellt...
Men jag orkar inte bry mig längre. Är så trött... Det jobbigaste är bara att jag inte känner igen mig själv. Skulle i normala fall aldrig vara så svag, köras över sådär... Och det är det sista jag behöver just nu. Men skit i det. Jag är värd så mycket bättre. Någon som bryr sig på riktigt. Och det är inte direkt så att det skulle ta mer än fem minuter att få det heller. Synd bara att jag förlorat så mycket tid på detta. Men, never mind, I'll find someone like you.
Så thank God att det snart är dags för en välbehövlig resa. Florida here I come! :)
Det var mest bara det jag ville få sagt idag, nu ska jag snart iväg. Möte och sen fika med bästaste Kristin. Yay!

Ta hand om er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback