#detärokejattkänna

Det har varit ett par jobbiga dagar för min del... Har inte alls varit på topp. Och jag hatar när det är så. Det finns så mycket att göra, som man bör och måste och framförallt vill. Men man kan inte vara på topp alltid. Och så är det bara. Men jag känner samtidigt att det inte är så konstigt. Imorgon är det ett halvår sedan pappa togs ifrån oss. 6 månader... Helt sjukt känns det... Jag vet inte ens vad jag känner. Så otroligt mycket saknad. Förtvivlan. Ilska. Och då blir man lite ur form.
Nu tänkte jag sova. Ska köra ut till graven imorgon bitti. Det känns så fel. Hade varit mycket bättre att skriva att jag ska köra hem till pappa... Men så är det ju inte. Och det gör ont.

Om ni vill göra något bra, gå in på
www.ungcancer.se och köp något fint i shoppen. Eller skänk pengar. Det gör skillnad. Tillsammans gör vi skillnad. Gör det för min pappas skull, eller för min skull.

Älskade finaste pappa, du fattas oss ♥
Och ja, ta hand om er och varandra.




Kommentarer
Postat av: Mamma

<3<3<3<3<3

2011-10-20 @ 06:10:04
Postat av: Jenny

Åhh jag känner med dig/er <3 Jag tänker oxå mycket på Nisse. Jag kom och tänka på att han sa en gång till mig att han tyckte det var så kul att vår grabb fick heta Anton och att vi redan hade en tös som heter Elin, precis som hans fina barn. sen har jag för mig att det var något andra namn som oxå stämde???

Tips på inköpsställe, Outletten på MAXI i hyllinge. 20% på alla jackor :-)

Ha det så gott tills vi hörs igen. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback