årets första julklapp? :)

Jag har, av en slump faktiskt, köpt några julklappar redan. Något till mamma, till Anton, till Thea. Ja det är väl de jag kommer på såhär direkt. Men jag har framförallt kommit fram till något som jag önskar mig.
Har länge varit såld på onepiece men tycker det är lite dyrt att köpa åt mig själv, därför önskar jag mig en i julklapp. Fast inte de vanliga norska onepiece, nej jag vill ha en "KickSuit" som finns att köpa på
kicksuit.se
Den jag vill ha är grå med rosa armbågslappar, så himla söt (kallas Madde/grå-rosa). Den ska jag mysa runt i här hemma om jag får den i julklapp, hint hint mamma/Anton eller någon annan som vill skämma bort mig i jul ;)
Och jag tror det är läge att beställa hem redan nu, tror att de kommer gå åt som smör. Mycket finare än vanliga onepiece ju...

Här kommer några bilder:


(Bilderna lånade från kicksuit.se)

Så ja, there you'll have it, detta inlägg är endast för min egen vinning för att jag vill ha en kicksuit att mysa runt i här hemma i vinter. Faktiskt det enda jag önskar mig tror jag, än så länge iaf ;) Den kostar 999:- och jag vill ha storlek L. Normalt skulle jag behöva M, men det står att man ska gå upp i storlekarna för att få dem mer baggy och det gillar vi ju ;)
Nu ska jag sova. Lång dag imorgon.

Ta hand om er finingar :D

Kommentarer
Postat av: Jenny

Den dressen gillade jag oxå, fast jag skulle nog önskat mig den rosa.....

Kram till dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback